Тонувальна плівка

Захищаємо фари плівкою

Навряд чи хтось із автовласників сумнівається у значущості якісного світла та сигнальних вогнів в автомобілі. Разом з тим, далеко не всі приділяють належну увагу оптиці, згадуючи про фари або задні ліхтарі, коли перегоріла лампочка або пошкоджене скло. Адже існує спеціальна плівка для оптики, яка її захищає від механічних впливів, перетворює візуально і робить, таким чином, стильнішим весь вигляд автомобіля.

Асортимент та властивості матеріалу

По суті, всі плівки для оптики поєднують у собі функції захисту та оновлення зовнішності автомобіля, будучи своєрідним екраном і в той же час декоративним елементом. Але все ж таки різні типи матеріалу можуть відрізнятися за своїми властивостями, ефективності та зовнішнім виглядом.
У відповідному підрозділі інтернет-магазину представлено прозору антигравійну плівку для оптики, призначену виключно для захисних функцій. Це бюджетний ПВХ композит, який, по-перше, має оптимальну для поклейки товщину 170 мкр, по-друге, достатній для складних конфігурацій коефіцієнт розтягування 200%. А по-третє, справляється з «піскоструєм» на дорозі, захищає пластик і скло від гравію, гілок та хімічно агресивних реагентів.
Широко поширена серед любителів тюнінгу пропонована у нас чорного та білого кольору перфорована плівка. Це вініловий матеріал з ефектом One Way Vision, що означає «одностороннє бачення». Тобто, візуально задні ліхтарі, на які клеїться така плівка, можуть бути затоновані, що абсолютно не впливає на силу світлового потоку, що видається. Плівка має таку ж товщину 170 мкр., але має меншу еластичність, ніж прозора антигравійна – 130%. Втім, це не заважає досвідченим майстрам створювати якісне покриття із такого матеріалу.

Підготовка до роботи

Складність для новачка полягає, перш за все, у складній геометрії пластику фар та задніх ліхтарів. Але все ж таки, за наявності опалювального і чистого приміщення, а головне власного бажання, нанесення плівки на оптику цілком під силу середньостатистичного автолюбителя.

 

Отже, знадобляться такі інструменти та матеріали (на фото):
обприскувач з мильним розчином;
ножиці, гострий ніж, бажано спеціальний сегментний;
промисловий фен із регулюванням температури;
ракелі різних змін – залежить від конкретних причин;
знежирювач, щільні серветки; рулетка та, власне, плівка для оптики.

 

Процес поклеювання оптики здійснюється виключно мокрим способом, на відміну від нанесення плівки на кузовні елементи, де застосовується і сухий метод. Якщо ж ви не впевнені у своїх силах для подібної роботи, то замовити таке оновлення та захист фар не важко у відповідних майстрів. Вартість подібних послуг може відрізнятися в різних регіонах України, залежати від рівня фахівця, кількості необхідного матеріалу, а також складності самої оптики, тому такі нюанси уточнюються вже індивідуально.

Обклеювання фар плівкою

Процес обклеювання фар плівкою включає наступні етапи:
Вимірювання, вирізка матеріалу.
Миття, знежирення.
Зняття підкладки з плівки, змочування поверхонь, що стикаються.
Фіксація плівки.
Вигонка повітря з-під плівки.
Прогрівання, розгладжування за контуром.
Нагрів у місцях згинів.
Зняття захисного шару та обрізання надлишків.

Догляд за оновленою оптикою

Вже з «модернізованими» світловими приладами бажано дотримуватися нескладних, але ефективних прийомів догляду за оптикою в процесі експлуатації автомобіля. Так, спочатку після поклейки і просушування, близько п’яти днів слід утриматися від послуг автомийки, якщо це відбувається в теплу пору року, і, приблизно, два тижні взимку.
Надалі:
не користуватися абразивними миючими засобами;
попереджати автомийника про захищену плівку оптику;
уникати потрапляння на матеріал різноманітних агресивних хімікатів;
Згодом плівку нескладно буде поміняти. Якщо це якісний матеріал, то шляхом попереднього прогріву та простих маніпуляцій він легко знімається, не залишаючи жодних слідів на пластику.
Що ми маємо в результаті. Покращена безпека, стильний зовнішній вигляд та збільшений потенціал оптики вашого автомобіля загалом. Тому не бійтеся удосконалень, змінюйте життя на краще та удачі на дорогах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.