Тонувальна плівка

Як вибрати тонувальну плівку?

Незважаючи на те, що більшість автомобілів мають заводське тонування, багато автовласників віддають перевагу старому добру тонувальну плівку. Це робиться для того, щоб персоналізувати авто та мінімізувати можливість переглядати салон авто зсередини. Як же вибрати цю плівку? Давайте розумітися.
На що варто звертати увагу:
1. Виробник.
Дуже легко загубитися в морі виробників і брендів на сьогоднішній день, але розібратися все-таки можна. Одним з тих, що впливають на рішення критерієм, як і раніше, залишається ціна і країна виробництва.
Дешеві китайські плівки мають такі властивості, як швидко вигоряти, пузиритися, відбивати панель приладів і т.д. Світовим топам, як і раніше, є США. Корейські тонувальні плівки активно підвищують рівень довіри до своїх брендів, наприклад, бренд Shadow Guard встиг добре себе зарекомендувати серед майстрів і автовласників, як сегмент вищий за середній і росте.
2. Тип плівки (металізована\неметалізована).
У лінійці кожного виробника є як металізована, так і неметалізована плівка. Неметалізована плівка складається з пофарбованого шару, полімеру та акрилового шару, який відповідає за зчеплення зі склом. Вона не створює перешкод та перешкод у роботі мобільного зв’язку чи мережі Інтернет, продається за доступною ціною. Але вона менш довговічна в порівнянні з металізованою. Середній термін експлуатації – 4-5 років.
Металізоване тонування – це клас на голову вище за опонента. Крім пофарбованого шару, така плівка має у своєму складі металізований шар. Саме цей шар відповідає за відбиття сонячних променів від поверхні плівки та захищає її від вигоряння. Середній термін експлуатації – 6-8 років.
3. Світлопроникність.
Цей критерій дуже важливий при експлуатації з низки причин:
а) Плівка повинна проходити за нормами правил дорожнього руху
б) Плівка не повинна перешкоджати комфортному керуванню авто
Цифра в назві плівок вказує на відсоток світлопроникності. Чим нижчий відсоток, тим темніша плівка. Від вибору того самого відсотка залежить не лише естетика, а й ваша безпека. З плівкою 5% світлопропускання дуже важко їздити у темний час доби + є законодавство. За регламентом і ПДР Росії на сьогоднішній день є обмеження щодо тонування. Лобове скло не повинно бути тонованим менш ніж на 75%, передні бічні стекла, менше 70%, інші правилами не регламентуються.

Ось основні критерії при виборі тонувальної плівки. Далі вам вирішувати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.