Пленка карбон

Як клеїти плівку під карбон?

Як клеїти плівку під карбон?

Давайте не плутати «карбон» та плівку «під карбон». Спочатку розберемося, що таке «карбон». Це полімер, що з вуглецевих ниток. Матеріал, до речі, не з дешевих. А плівка під карбон – це імітація структури карбону. Виготовляється на основі ПВХ та повністю повторює фактуру оригінального матеріалу.
Існує 2 методи обклеювання плівкою:
1. Сухий (плівка з каналами) – цей варіант підходить для досвідчених майстрів, але на рівних поверхнях не збентежить і новачка.
2. Мокрий (без канальна плівка) – такий варіант підійде для новачків, оскільки він прощає помилки та дає можливість плівці вільно «ходити» по поверхні.
Давайте розберемо кожен спосіб:
1. Обклеювання на воду.
Нам знадобиться:
– гострий ніж
– Вигонка з фетром
– розпилювач
– мильний розчин у співвідношенні 1\10 (1 – миючий засіб, 10 – вода)
– будівельний фен
– Праймер (підсилювач клейового шару)
– малярський скотч
Почнемо!

Крок перший 1:
Ретельно вимити поверхню, що обклеюється, після чого її знежирити (спиртовий розчин підійде).

Крок 2:
На всю поверхню, що передбачається обклеювання з розпилювача наносимо мильний розчин.

Крок 3:
Тепер потрібно правильно розкроїти матеріал. Можна зафіксувати плівку на поверхні за допомогою магнітів і зробити собі розмітку малярським скотчем. Після чого вирізаємо лекала. Знімаємо захисний лайнер і рясно наносимо мильний розчин на клейовий шар плівки, після чого кладемо її на підготовлену поверхню.

Крок 4:
За допомогою вигонки, плавними рухами від центру до країв, починаємо виганяти всю воду з-під плівки. Краї плівки можуть гірше прилипати до поверхні, тут вам допоможе фен.

Крок 5:
Після того, як ми вигнали всю воду, необхідно просушити поверхню феном і по новій пройти вигонкою. Якщо утворилися великі бульбашки, на цьому етапі це легко вирішується. Гріємо міхур феном, проколюємо тонкою голкою, притискаємо плівку до поверхні і прикочуємо ракелем (вигонкою). Маленькі бульбашки самі зникнуть у міру висихання вологи під плівкою. Повне висихання орієнтовно триватиме 2 тижні.

Крок 6:
Краї плівки – одна із найскладніших частин процесу. Перед тим, як зайнятися ними, потрібно промазати праймером складні місця (заглиблення та вигини), дати йому висохнути 8-10 хвилин і продовжити роботу. Тож ви збільшите шанси на якісний монтаж плівки.

Крок 7:
Гострим ножем підрівняти всі надлишки плівки.

Крок 8:
Зараз потрібно дати відстоятися автомобілю (обов’язково у теплому приміщенні).
Тому що потрібно піти дрібним бульбашкам (волозі).

Після такого обклеювання не рекомендується мити авто 1 тиждень, щоб уникнути підриву кутів.

2. Обклеювання на суху.
Як ми раніше говорили, такий спосіб підходить більше для досвідчених майстрів, він вимагає більшої вправності. Крім плівки нам знадобиться:

– Закрите приміщення (бажана температура +22)
– Чистий та знежирений автомобіль
– Гострий ніж
– Вигонка
– Будівельний фен
– мильний розчин
– Магніти для фіксації плівки

Крок 1:
Після того, як ми підготували автомобіль, потрібно відміряти необхідну для обклеювання кількість плівки.

Крок 2:
Знімаємо захисний лайнер та прикладаємо плівку до поверхні. Тут нам потрібні магніти для фіксації матеріалу на потрібному нам місці.

Крок 3:
За допомогою вигонки, плавними рухами від центру до країв, починаємо розгладжувати плівку (намагаємося уникати появи складок). Після цього обов’язково потрібно прогріти будівельним феном всю поверхню матеріалу, це потрібно для активації клейового шару.

Крок 4:
Після прогріву, потрібно пройтися вигонкою по всій свіжооклеєній поверхні, приділяючи особливу увагу краям. Чи не забули про праймер? Правильно, він все також нам потрібен на складних місцях.

Крок 5:
Після обклеювання, прибираємо надлишки плівки ножем.

Крок 6:
Після завершення робіт потрібно дати автомобілю відстоятися 4-6 годин.
І звичайно, не рекомендується мити авто, 1 тиждень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.