Тонувальна плівка

Тонування оптики авто. Для це чого потрібно.

Зміна кольору оптики у наш час є досить популярною процедурою у любителів тюнінгу. Наскільки це доцільно, наскільки задумане стає реальністю, яка буває плівка для цих цілей? Відповіді на ці та подібні питання цікавлять багатьох автовласників, тому розглянемо всі нюанси та особливості тонування фар детально.
Функції, переваги та недоліки тонувальної плівки для оптики
Насамперед, зрозуміло, обклеювання плівкою задніх ліхтарів або передньої оптики передбачає зміну екстер’єру автомобіля, тобто зовнішній тюнінг. Здається, незначні і натомість площі кузова, перетворення фар, здатні істотно оновити вигляд машини загалом. Вони можуть стати більш красивими “жіночими очима” у автомобіля Daewoo Matiz, наприклад, або своїм затемненням додати брутальності “погляду” практично будь-якої моделі BMW. Також дуже ефектно виглядає як у житті, так і на фото, оптика кольору кузова машини.

Але не лише візуальним оновленням екстер’єру здатні забезпечити автовласника плівки для оптики. Якісна плівка захищає скло або пластик фар та ліхтарів від агресивного фізичного впливу ззовні. Природний «піскострумин» на дорогах, гравій на узбіччях, гранотсів, що посипається при ожеледиці – все це сприяє поступовому зносу пластику світлових приладів, чому перешкоджає плівка для оптики. Більш того, якісна плівка тонування може приховати дрібні потертості, подряпини та інші незначні дефекти оптики після тривалої її експлуатації без такого захисту.

 

У той же час, подібне тонування може мати і недоліки, якщо не в міру захопитися цим тюнінгом:
сильне затемнення знижує світлопропускання скла, що не найкращим чином впливає на якість освітлення, а отже, і безпека в цілому;
з цієї причини можуть виникнути розбіжності з дорожньою поліцією.
Разом з тим, у крайньому випадку плівку нескладно видалити з фари, якщо діалог з охоронцем порядку виявиться непродуктивним.
Підготовчі роботи
Процес поклейки не можна назвати надто складним. Вся процедура цілком доступна і новачкам у цій справі, але водночас вимагає певної вправності та комфортних для роботи умов. Розглянемо все трохи докладніше.

 

Приміщення для майбутньої творчості має бути чистим, добре освітленим та теплим (оптимальна температура 20–22оС). Безумовно, для початку необхідно підготувати інструмент та матеріали:
Розпилювач із мильним розчином.
Фен промисловий чи побутовий.
Ракеля різної конфігурації, вибір яких залежить від форми оптики.
Ножиці та гострий ніж, краще спеціальний для подібної діяльності.
Маркер, рулетка, серветки безворсові.
Спиртовмісний розчин
Як затонувати фари плівкою?
Процес тонування фар плівкою включає наступні етапи:
Вимірювання та форма плівки за габаритами фари.
Миття та знежирення оптики.
Зняття з плівки підкладки, змочування поверхонь обклеювання.
Закріплення плівки на фарі, вигін води.
Прогрів плівки по контуру та її фіксація.
Обрізання надлишків та зняття верхнього захисного шару.
Догляд за тонованою оптикою
Утримання машини з «новими» фарами або задніми ліхтарями теж не завдасть власнику особливих труднощів. Тільки спочатку після поклейки слід виявляти обережність. Зокрема, влітку близько 5 днів потрібно утриматися від автомийки, в холодну пору року краще не мити машину приблизно 2 тижні. А надалі не використовувати лужні миючі засоби, по можливості оберігати оптику від потрапляння на неї бензину, розчинників та інших агресивних хімічних речовин.
Таким чином, без особливих капіталовкладень і кардинальних видозмін, автомобіль стає стильнішим і яскравішим за рахунок тюнінгу фар. Це можна зробити самостійно або замовити роботу у спеціалістів, вартість якої відрізняється залежно від регіону України та рівня майстра. А додатковим «бонусом» буде безпека оптики від природного зносу з часом і захист від механічного впливу на дорогах. Бережіть свій автомобіль і, зокрема, оптику, користуйтесь перевагами тюнінгу та удачі на дорогах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.