Рідка гума

РІДКА ГУМА НА АВТО: ВИДИ, ОСОБЛИВОСТІ НАНЕСЕННЯ

Все що потрібно знати про рідку гуму для авто: види, застосування, а також технологію нанесення.
Рідка гума – матеріал, відомий небагатьом, але це унікальне інноваційне покриття день за днем ​​завойовує дедалі більше сердець автомобілістів. За властивостями вона нагадує фарбу та вінілове покриття одночасно, поєднуючи в собі переваги обох покриттів та нівелюючи їх недоліки. Автомобільний світ швидко оцінив її переваги.

Застосування автомобільної рідкої гуми
Рідка гума – це гідроізоляційний склад на основі бітуму з додаванням полімерів. Вона характеризується високим ступенем еластичності та міцності, а також здатністю на молекулярному рівні зчіплюватись з різними поверхнями. Після нанесення покриття перетворюється на гумову плівку, приємну на дотик і невибагливу у догляді.
Автомобільна рідка гума застосовується для покриття кузова та автомобіля цілком. Можливе нанесення гуми на окремі частини автомобіля незалежно від кута їхнього нахилу – завдяки чудовій адгезії вона зчіплюється з молекулами будь-якої природи (сталь, скло, пластик), не стікає та утворює рівномірне безшовне покриття.

Фарбування авто – наймасштабніша сфера застосування покриттів цього типу, але далеко не єдина. Високі гідроізоляційні характеристики дозволяють використовувати його як захист від вологи та пилу в мікроелектроніці, а також для герметизації швів.
Характеристики популярних марок
Carlas
Торгова марка Carlas, що зарекомендувала себе як виробник високоміцних, пожежобезпечних та екологічно чистих покриттів. Продукція Carlas також відрізняється чудовими протиударними властивостями та протиковзкими характеристиками. Асортимент цієї марки включає як матові, так і глянсові варіанти, а також є можливість створювати унікальні колірні рішення.
Технологія нанесення
Відмінною особливістю двокомпонентної рідкої гуми є простота її нанесення та висока швидкість висихання. Основні етапи нанесення:
підготовка поверхні: перед нанесенням покриття поверхня має бути очищена, знежирена та просушена. Пил і забруднення із зазорів необхідно вичистити чи видути;
ізолювання ділянок, що не фарбуються: незважаючи на те, що покриття можна легко зняти, ділянки, які не підлягають фарбуванню, краще захистити за допомогою плівки або паперу.

Фарбувати автомобіль можна як самостійно, так і автосервіс. Перевагою другого способу фарбування є:
наявність гарантії покриття;
висока якість нанесення;
дотримання технологічних норм та вимог при фарбуванні.
При самостійному фарбуванні необхідно дотримуватися кількох обов’язкових умов:
фарбування проводиться при температурі не нижче +18 0С, ідеальний температурний діапазон – +10 +18 0С;
фарбувати автомобіль можна тільки в суху погоду та в сухому приміщенні;
кожен наступний шар гуми наноситься після повного висихання попереднього. Для досягнення щільного фарбування покриття наносять у 3-5 шарів;
розпилення виробляють під одним і тим же кутом до поверхні, в ідеалі струмінь рідкої гуми повинні йти поверхні, що перпендикулярно фарбується.
Результатом дотримання цих нескладних правил буде довговічне та міцне покриття з високими експлуатаційними та естетичними характеристиками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.