Рідка гума

АВТОМОБІЛЬНЕ ПИТАННЯ: ЩО ВИБРАТИ – ВІНІЛОВУ ПЛІВКУ ЧИ РІДКУ ГУМУ?

Рідка гума для фарбування машини стала популярною не більше 4-х років тому. Її нинішня популярність обумовлена ​​хорошими характеристиками: матеріал досить простий у використанні, має захисні властивості для авто, поєднує якості звичайної фарби та вінілової плівки. У яких випадках актуальне застосування рідкої гуми, а коли краще зупинитися на старому доброму вінілі? Чи безпечний склад та які вигоди використання? Про це варто дізнатися докладніше!

Що важливо знати про рідку гуму: склад та призначення

Рідка гума – це двокомпонентна мастика на основі полімерно-бітумної водної емульсії, що складається з водної дисперсії полімерів (латекс) та бітуму. Простіше кажучи, склад рідкої гуми – це вода з величезною кількістю дрібних частинок (розміром від 1 до 20 мкм) основних компонентів. У складі гумової фарби відсутні розчинники, завдяки чому вона не виділяє токсичних летких органічних сполук, які є небезпечними для людського організму.

Призначення гумової фарби різноманітне:

1. Повне або часткове фарбування авто, будь-яких металоконструкцій.
2. Вологоізоляція швів та поверхні (деяких елементів).
3. Захист мікроелектроніки від впливу вологи та пилу.

8 основних характеристик рідкої гуми

Гумова фарба в балончиках заслужила на свою популярність, в першу чергу, легкістю застосування. Вона не пошкоджує лакофарбове покриття, може наноситися на поверхні будь-якої форми та положення, адже навіть на вертикально розташованому елементі фарба не утворюватиме патьоки. Виробники матеріалу гарантують не тільки відмінну якість, але й адгезію з металевими, гумовими, скляними та склопластиковими поверхнями.

Також серед основних характеристик варто виділити:

1. Заповнення сколів, вм’ятин, подряпин та інших слідів від механічних ушкоджень.
2. Стійкість до температурних режимів від -15 до +40°С.
3. Швидке висихання – від 20 до 60 хвилин, залежно від товщини шару нанесення.
4. Остаточне формування гумового шару займає до 24 годин.
5. Легко видаляється за необхідності розчинником.
6. Не постраждає від опадів (дощу, снігу).
7. Палітра кольорів велика: виробники виготовляють матові та глянсові фарби всіх відтінків.

У яких випадках варто використовувати рідку гуму? Вона незамінна для фарбування дрібних деталей, наприклад, ґрат складної конфігурації, автомобільних дисків, емблем. Важливо пам’ятати, що цей матеріал все ж таки має свої обмеження в застосуванні і іноді доцільніше замінити його більш звичною вінілової плівкою.

Рідка гума vs вінілова плівка: коли та що застосовувати?

У деяких випадках за своїми характеристиками рідка гума перевершує плівку. Її можна наносити з мінімальним розбиранням авто (на відміну від вінілової плівки, з якою потрібно обклеювати кожну деталь окремо), немає особливих складнощів з обробкою та підготовкою лакофарбової поверхні.

Загалом варто віддати перевагу гумовій фарбі у випадках:

1. Коли ви плануєте за деякий час повернутися до початкового кольору ЛКП. Після зняття гуми вам не потрібно навіть мити авто. Проблема знімати
2. Планується покриття кузова чи інших елементів складної форми: з вінілом це у принципі можливо, але практично таке практично робиться.
3. При необхідності локального фарбування: гума дозволить точково замаскувати дефект, плівку потрібно змінювати повністю.

Плівка є актуальною для покриття поверхні біля паливного бака. Суть у тому, що гумова фарба миттєво змивається розчинниками, зокрема – бензином. Для того, щоб пролитий зі шланга на заправці бензин не зіпсував екстер’єр авто, не використовуйте в цій зоні рідку гуму. Тут краще вінілова плівка.

Не заощаджуйте на матеріалах для фарбування свого авто, і результат радуватиме вас ще не один рік!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.