Автовініл

ПІДГОТОВКА ДО ПОКЛЕЙКИ АВТО: ОСНОВНІ ПРАВИЛА І ПОРАДИ

Обклеювання автомобіля плівкою – це чудовий спосіб швидко перетворити зовнішній вигляд своєї машини. Для досягнення кращого результату потрібно добре підготувати поверхні. Розберемося, як зробити це ефективно та правильно.

Нанесення плівки на кузов автомобіля має ряд позитивних моментів. Це хороший спосіб уникнути сколів, подряпин на капоті та передніх крилах. А також запобігти появі сольових реагентів, які викликають корозійні процеси. Інша мета – зміна дизайну чи його елементів.

Підготовка поверхні та обклеювання автомобільної плівкою – процес, що вимагає уважності та акуратності. Знадобляться не тільки матеріали для поклейки, а й м’які, жорсткі ракелі, канцелярський ніж, професійний фен та інструмент для розбирання салону авто. Він потрібний для демонтажу окремих елементів: дверних ручок, фар, антен, замків. Також необхідно підготувати сам матеріал, розчинник, бавовняні серветки, малярський скотч, інструменти та прилади для поклейки.

Етапи обробки машини повинні виконуватися послідовно та ретельно. Процедура проводиться в закритому приміщенні за температури не нижче 20°C. Незалежно від типу обраної плівки, насамперед виконується повне миття з використанням піни. Важливо позбавитися від забруднень та пилу. Будь-яка скринька, що потрапила під покриття, буде видно. Автомобіль повністю висушується. Далі починається безпосереднє очищення кузова і знежирення перед нанесенням.

Частинки пилу, бруду, які залишаться під плівкою, візуально виділятимуться на гладкому покритті. Усунення сколів з кузова – так само важливе. Усі великі нерівності будуть помітні. По можливості усуваються великі та дрібні подряпини. Фінал підготовки – очищення від непомітних забруднень та полірування поверхні (як правило здійснюється за допомогою глини для полірування, у “важких випадках” полірується полірувальною машинкою з відповідною пастою), на яку наноситься покриття. Якісне виконання кожного етапу дозволяє досягти кращого зчеплення захисної плівки з поверхнею. Щоб у результаті вона не від’єднувалася і надалі було легко доглядати її, мити поверхню і натирати машину до блиску.

Щоб детальніше розібратися у цих процесах, розглянемо окремо кожен пункт.


Технологія поклейки та початкова підготовка до поклейки
​Технологія поклейки плівки може відрізнятися. Виділяють два види: суха та мокра. Перший варіант складніший, адже липкий шар покриття прилипає відразу. Виправити похибки та застрягання не вдасться. Такий вид обклеювання краще довірити професіоналові. Другий варіант дозволяє уникнути помилок у нанесенні захисного покриття, коригувати дії в процесі виконання. Тут важливо не допустити бульбашок та залишків води у прошарку.

Незалежно від технології поклейки, початкові процедури підготовки кузова залишаються незмінними:
Ретельне очищення кузова включає миття з піною та сушінням. Тут знадобиться хімія для авто, яка впорається із забрудненнями різних типів. Якщо при детальному розгляді виявлені бітумні плями, також необхідно усунути залишки смол, наліт, сліди комах, прилиплі піщинки і т.д. Безпосередньо перед обклеюванням відповідну деталь необхідно знежирити за допомогою ізопропілового спирту;
Усунення сколів з автомобіля. Тут можна використати різні методи. Все залежить від глибини сколу чи подряпини. Найпростіший варіант – обробка за допомогою воскового олівця. Можна вдатися до полірування поверхні – будь-який вид плівки виглядатиме краще. Обидва способи підходять, якщо пошкодження не досягло рівня ґрунту;
Підготовка до поклеювання в деяких випадках вимагає демонтажу окремих елементів авто. Для зручнішого нанесення найкраще зняти всі фари, ручки дверей, антени. Це можна зробити, використовуючи інструмент для розбирання салону.
Правильно виконаний початковий етап обробки кузова забезпечить якісний підсумковий результат. Цими пунктами не варто нехтувати.

Фінішне очищення кузова та обклеювання авто плівкою
Перед безпосереднім обклеюванням, потрібно провести кілька процедур:
Продування та очищення всіх щілин та поглиблень між деталями машини – запорука якісного зчеплення. Важливо позбавитися від найдрібнішого сміття та пилу, перевірити пластикові грати, молдинги, сітку бампера та місця стикування деталей корпусу;
Після перерахованих вище операцій відбувається процес знежирення;
У деяких випадках необхідно обробити поверхню спеціальним підсилювачем адгезійного шару, так званим праймером. Особливо уважно це потрібно зробити в поглибленнях та місцях, де плівка буде підвертатись або де є складна геометрія деталі;
Ще одним важливим аспектом є правильна розмітка. Це дозволить ефективно витрачати матеріал. Для цього до елемента потрібно додати плівку і розмітити лінію відрізу.
Підготовка кузова може тривати більше часу, ніж процес обклеювання. Але результат виправданий. Перший тиждень після поклейки мити машину не слід. Далі краще віддати перевагу безконтактному миття. Доглядати за таким покриттямнескладно: авто легко миється та натирається до блиску.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.