Що треба знати про тонуючи та архітектурні плівки
При першому знайомстві з прайс-листом або каталогом плівок, людина, що стикається з ними вперше інколи втрачається в їх різноманітності. Для того щоб замовнику було легше розібратися в них спробуємо привести їх у систему, так би мовити «розкласти по полицях».
Умовно плівки можна розділити на архітектурні та автомобільні. Поділ це умовно, так як частина плівок використовують як для установки на автомобільне скло так і на архітектурні. Як правило автомобільні плівки менш різноманітні за колірною гамою, найбільш популярний колір Charcoal- Деревне вугілля. Відтінки його у різних виробників бувають різними: від чорного до зеленого або сірого. Іноді на автомобілях використовують кольорові плівки для того щоб підкреслити колір авто. Дзеркальні автомобільні плівки як правило мають приглушене, темне дзеркало, на відміну від яскравого срібла у архітектурних. Кольорові автомобільні дзеркальні плівки використовують як правило у вигляді перехідних плівок, коли дзеркальна кромка (срібна або кольорова) плавно переходить в темну. Архітектурні кольорові і кольорові дзеркальні плівки як правило представлені в широкій гамі кольорів.
Основне технічне відміну автомобільних плівок від архітектурних- вимога до термоформовке, так як їх клеять на гнуті скла, на відміну від плоских архітектурних стекол. Саме тому будь-яку автомобільну плівку можна клеїти на плоскі архітектурні скла, але не будь-яку архітектурну можна укласти на гнуте скло.
За структурою плівки бувають неметалізовані і металізовані. Неметалізованим плівка складається з одного або двох шарів поліестеру глибокої забарвлення. Металізована плівка складається з двох шарів поліестерної плівки: нижнього-пофарбованого і верхнього на який нанесений метал, що захищає пофарбований шар від вигорання і підвищує якість плівки відображати тепловий потік сонячного випромінювання.
Оскільки пофарбований нижній шар «прикритий» металізованим, такі плівки довговічніші, більш стійкі до вигорання, але через особливості структури і технології виготовлення дорожче неметалізованим в рамках одного бренду. Залежно від ступеня мелаллізаціі верхнього шару металізовані плівки буває не дзеркальними і дзеркальними. Металлизацию плівок виробляють класичним методом або магнетронним напиленням, т. Н. Спатерного методом. Спатерного плівки довговічніші, хоч і дорожче у виготовленні.
Більшість плівок випускаються в декількох варіантах по светопропусканию, Її позначають у відсотках, чим вище номер, – тим світліше плівка. Як правило, автомобільні плівки випускаються зі светопропусканием починаючи з 5% до 50%, неметалізовані як правило до 35%. Плівки з більш високим світлопропускання – це або плівки призначені для установки на лобове скло і відповідні нормам ДАІ для світлопропускання зони огляду або енергозберігаючі плівки, не призначені для блокування світлового потоку. Архітектурні плівки як правило мають діапазон світлопропускання від 10-15% до 50%.