Антигравійна поліуретанова плівка – інноваційний матеріал на основі полімерного волокна. Головним його плюсом є зносостійкість та захисні якості. Термін експлуатації поліуретану влаштований так, що його вистачає практично на весь період користування автомобілем.
При серйозних фізичних впливах плівка бере весь удар на себе, залишаючи ЛКП (лакофарбове покриття) не зворушеним, але на матеріалі можуть утворитися потертості і навіть подряпини. Виникає логічне питання «як бути?». Саме йому й присвячується ця стаття.
Якщо ж подряпини та потертості не йдуть при температурному впливі (н-р будівельний фен\окроп), то вирішення проблеми дуже просте – це полірування.
Цей процес включає 4 етапи:
1. Підготовка поверхні.
Попередньо очищаємо поверхню за допомогою мильного розчину. Для подальшого чищення, нам знадобиться полірувальна глина (н-р 3М), щоб прибрати залишки бруду, бітуму, древесної смоли, пташиного посліду та іншого нальоту, який міг залишитися на поверхні під час експлуатації.
2. Шліфування поверхні.
Зашліфовуємо пошкоджену поверхню за допомогою абразивних дисків (ступінь абразивності 3000). Плавними рухами рухаємо полірувальною машинкою хрест на хрест із мінімальною частотою обертання 800 обротів.
3. Полірування.
Поліруємо матову поверхню до блиску. Для цього нам знадобиться полірувальна паста середнього ступеня абразивності та паралонове полірувальне коло середньої жорсткості.
4. Перевірка результату.
Забираємо залишки пасти за допомогою мікрофібрового кола, перевіряємо поверхню. Якщо дрібні пошкодження все ще видно, просто повторюємо кроки 2 та 4.
Автомобіль олкеенний антигравійною поліуретановою плівкою можна полірувати до 5 разів на рік без будь-якої шкоди для ЛКП.