Вважається, що зняти плівку з автомобіля легше, ніж її поклеїти. Чи так це? Як правило в процесі демонтажу спливає ряд нюансів, здатних сильно ускладнити цей процес. Про них варто знати, щоб уникнути помилок та зняти покриття швидко та якісно. В іншому випадку зняття плівки може виявитися складнішим, трудомістким і відповідно дорогим порівняно з обклеюванням процесом.
Причин зі зняття плівки кілька. Наприклад, обмежений термін служби чи бажання змінити дизайн. Ряд помилок при видаленні наклейок може призвести до пошкодження фарби кузова. Спробуємо розібратися, як видалити плівку правильно та безболісно.
Якісне поклейка захисного покриття – запорука гарного зовнішнього вигляду авто після видалення матеріалу. Є низка простих правил, яких варто дотримуватись. Одне з них – ретельне первинне та фінішне очищення кузова авто. Оскільки порошини, забруднення, що залишилися під липким покриттям, можуть призвести до появи подряпин. Погано виконана підготовча робота у разі призведе до подальшим неприємним “моментам”.
Видалення плівки – процес, який потребує підготовки. Не завадить запастися поряд інструментів та приладів. Стане в нагоді фен, вигонки для авто, очищувач або спеціальний розчин для очищення від залишків клею.
Зняття плівки можливе різними способами, тут все дуже індивідуальне. Для поліуретанових підійде варіант із використанням фена. Вінілова автоплівка, наприклад, видаляється простіше без додаткових пристроїв, у кілька етапів:
Прогрів машини в теплому приміщенні (від +20 ° C) протягом кількох годин;
Нагрів поверхні промисловим феном до температури достатньої для розм’якшення матеріалу та клейового шару та здирання плівки під гострим кутом у напрямку до центру від країв;
Залишки клейового шару видаляються спеціальним розчином.
Вибір способу зняття покриття залежить насамперед від типу покриття та елемента, на який воно було нанесено. Чим довше вона знаходиться на кузові, тим швидше пошкодження матеріалу при демонтажі. Давайте розбиратися, як видалити плівку правильно та ефективно, а чого краще не робити.
Видалення плівки: найпоширеніші помилки
Підготовка до видалення захисного шару так само важлива, як і для його обклеювання. Тут поспіх ні до чого. При тривалому використанні плівки характер зчеплення з поверхнею зазнає певних змін. Це відбувається через вплив навколишніх факторів: сонячних променів, опадів, ушкоджень, деформації. У цьому випадку необхідно використовувати спеціальні інструменти та прилади. Але навіть з їх наявністю можна припуститися прикрих помилок:
Підготовка до видалення передбачає “пробу на сприйнятливість”. На невеликій ділянці можна спробувати прогріти плівку. Варіант, при якому покриття легше відходить і залишає менше клею, оптимальний. Недосвідчені автомобілісти починають видаляти плівку першим способом, знайденим на просторах Інтернету. Підсумок – маса витрачених сил та часу;
Зняття з холодної машини – це, як свідчить практика, погана ідея. Наприклад, “тепла” вінілова автоплівка більш податлива і еластична. Вона краще віддаляється і не лопається;
Неправильний кут зняття. Якщо поверхні кузова багато клею, знімати треба під іншим кутом;
Вибір оптимальної температури. Деякі матеріали залишають менше клею, якщо їх не перегрівати. Таке видалення займе багато часу, проте потім не доведеться відтирати неприємні сліди;
Знімати матеріал краще вручну. Для демонтажу можна використовувати ракель. Вони хороші для видалення аплікацій або невеликих шматків покриття. А ось піддевати його ножем не варто, щоб не зашкодити фарбі.
Уникнення перелічених помилок дозволить зняти плівку з машини ефективно.
Зняття плівки: останній акорд
Після власне зняття слідує фінальне очищення, кузова авто від забруднень і слідів. Процес нескладний, але вимагає старанності. Очищення кузова авто від клею майстер виконує за допомогою спеціальної рідини. Наносимо рідину на сліди, чекаємо 3-5 хвилин. Потім можна відтерти клей за допомогою серветки.
Ці прості поради допоможуть суттєво знизити трудомісткість процедури зняття плівки та головне – без наслідків для автомобільної фарби.