г.Бровары , бульвар Независимости, 30
Звоните +38 098 19 90 150

Shopping Cart

Закрыть

Корзина пуста.

Return to shop

Shopping Cart

Закрыть

Корзина пуста.

Return to shop

Популярність тонування машин серед автовласників загальновідома, а технологія поклейки цілком доступна і охочим зробити це самостійно. Проте, нанесення плівки все ж таки є досить специфічною роботою, яка потребує певних знань і навичок, тому розберемо все досконало, наскільки це можливо в рамках однієї статті.
Методи та особливості поклейки плівки
У цілому існує два способи покриття авто полімерним матеріалом – сухий та мокрий. Це, перш за все, стосується вінілових декоративних плівок для кузовних деталей та елементів інтер’єру. Але тонувальні плівки клеяться виключно мокрим способом, в силу специфіки як самого матеріалу, так і безпосередньо оброблюваної поверхні. Тобто, із застосуванням у процесі водного розчинів.

 

При цьому не кожен автолюбитель знайомий з усіма характеристиками, крім затемнення, асортиментом подібного матеріалу:
Класична плівка — оптимальний варіант для «тренувань» новачкові;
З ефектом One Way Vision – перевага односторонньої прозорості, тобто відмінна видимість із салону та візуальна непроникність зовні;
Спеціальний матеріал з посиленим ультрафіолетовим захистом;
Атермальна плівка – одна з найбільш ефективних, але дорогих, тому краще довірити поклейку професіоналам.

Отже, вибираємо бюджетну «класику», якщо ви ще до ладу не знаєте як наклеїти плівку. Вся процедура проводиться з внутрішньої сторони скла салону. А починати бажано з бічних дверей, оскільки на рівну скляну поверхню, якою вона там є, простіше наноситься матеріал. Причому дуже бажано новачкові робити це в горизонтальному положенні скла, тобто з попереднім розбиранням дверей. У «робочому» стані теж можна поклеїти, демонтуючи перед цим гумові ущільнювачі, але подібний процес є більш трудомістким і менш точним через маніпуляції з матеріалом на вазі.

Складніше клеїти плівку тонування на виражену сферичну поверхню, як наприклад, на задніх і лобових стеклах особливо це стосується класичних моделей ВАЗ. У місцях згинання плівку необхідно буде прогрівати феном доводячи її до стану еластичності та утворення потрібної форми. У той же час слід бути обережним і не перегріти скло під час формування плівки, тому що воно може луснути.

Увага! Дуже важлива особливість. На лобове та заднє скло плівка формується виключно вздовж рулону. При цьому плівка витрачається менш раціонально, але інакше її просто не заформувати. Будьте уважні. Не знаючи цього, можна зіпсувати шматок плівки.
Етапи обклеювання авто тонувальною плівкою:
Будь-яка подібна діяльність починається з підготовчих робіт, і в нашому випадку це не є винятком:
Весь процес повинен відбуватися в провітрюваному теплому (не менше 20оС) і чистому приміщенні;
Ретельно вимити, знежирити і висушити шибки, а краще весь автомобіль щоб пил від авто не налипав на клейовий шар;
Приготувати інструмент: ракелі потрібних форм і матеріалів, спеціалізовані гострі ножі, промисловий фен, серветки безворсові, магнітні фіксатори, маркер, пульверизатор з водним розчином (на 1 л води 3-4 краплі дитячого прозорого шампуню, з нейтральним рівнем Ph);
Розкрій матеріалу: до зовнішньої сторони скла, що обклеюється, потрібно прикласти частину плівки з краю підкладки, зафіксувати її магнітами і обвести маркером за потрібною формою із запасом 15–25 мм, після чого вирізати готовий макет ножем.
Далі приступаємо безпосередньо до самої поклейки:
Якщо робота має бути з невеликим дверним склом, значить повністю знімаємо підкладку з тонувального матеріалу і змочуємо водним розчином обидві дотичні поверхні;
Прикладаємо плівку клейовим складом до скла і, починаючи від центру до країв, прокочуємо її ракелем, видаляючи за допомогою інструменту воду та повітря з-під матеріалу;
Водяна оболонка дозволяє координувати розташування фрагмента плівки, зміщуючи його до точного розташування; Підсушуємо приклеєний матеріал феном і після його повного висихання акуратно, по кромці скла, гострим ножем обрізається все зайве;
Якщо лобове та заднє скло обклеювати, не знімаючи їх з автомобіля, тоді плівка заводиться під гуму ущільнювача або під пластикові елементи обшивки салону. Далі після попереднього сушіння скла можна встановлювати вже його на автомобіль, після чого бажано ще 2-3 доби не опускати вікна.

На цьому етапі поклейка плівки своїми руками завершена. Далі вже особисті переваги кожного – займатися самостійною творчістю чи довіритись професіоналам. У того й іншого варіанта є як свої переваги, так і недоліки, а у нас з вами – свобода вибору незалежних автовласників. Удачі за кермом та стильною зовнішності вашому автомобілю.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.