г.Бровары , бульвар Независимости, 30
Звоните +38 098 19 90 150

Shopping Cart

Закрыть

Корзина пуста.

Return to shop

Shopping Cart

Закрыть

Корзина пуста.

Return to shop

ЯК ОКЛІЇТИ ТОНУВАЛЬНОЮ ПЛЕНКОЮ ЗАДНЕ СКЛО, ЯКЩО НЕМАЄ ДОСВІДУ І ЗНАНЬ?

Багатьох автолюбителів, які зважилися на обклеювання плівкою свого чи чужого автомобіля без допомоги майстрів, бентежить робота із заднім склом через його досить складну геометрію та важкодоступність. Це справді створює певні складнощі, але все не так страшно, як здається спочатку. Якщо у вас є відповідні умови, а головне, бажання до подібної творчості, тоді цілком можливе самостійне обклеювання без зняття скла з машини, в чому ми й розбиратимемося далі.
Правильний стратегічний підхід та вибір тонувальної плівки
Насамперед варто розуміти, що без досвіду подібної діяльності виконати все бездоганно буде досить складно, хоч процедура сама по собі і не є чимось «надприродним». Для початку потрібні елементарні навички, тому непогано б максимально спростити поставлене собі завдання. У чому полягає?
Бажано не братися за тонування автомобілів класу люкс, бо на подібних машинах навіть незначні похибки кидатимуться у вічі.
Краще, якщо це буде хетчбек або ліфтбек, які мають хороший доступ до внутрішньої сторони скла п’ятих дверей. Так, у седанів це проблематичніше.
Оптимальний варіант – автомобіль із мінімальним закругленням заднього скла, наприклад, ВАЗ 2108, 2113, 2114.
Доцільно буде підібрати тонувальну плівку класичну середньої цінової категорії. Не купуйте найдешевшу невідомих виробників, але й від преміум сегмента, вартість якого в 2–3 рази вища за звичайний в Україні, поки краще утриматися. У першому випадку матеріал може повестися неадекватно і, як мінімум, не приклеїтися, а в другому можуть дорого обійтися допущені в процесі поклейки помилки.

Купити плівку для тонування не тільки новачкам у цій справі, але й профі можна в інтернет-магазині компанії Vissbon. Асортимент дозволяє вибрати абсолютно будь-який матеріал для Вашого задуму. Але, повернемося безпосередньо до приготування і самої поклейки.
Інструменти та підготовчі роботи
Насамперед, акцентуємо увагу на температурі приміщення для майбутньої діяльності (має бути в межах 20–22оС), достатньому освітленні та відсутності пилу. Зрозуміло, потрібно попередньо підготувати інструменти та матеріал, які, до речі, нічим не відрізняються для обклеювання бокового скла.
Оприскувач з мильним розчином.
Промисловий фен із регулюванням температури.
Ракеля та вигонки різних форм довжини та жорсткості для тонувальної плівки.
Гострий ніж, бажано спеціалізований для таких цілей.
Безворсові серветки, наприклад, мікрофібри.
Ліхтар чи переносна лампа.
Тонувальна плівка для авто.
Процес обклеювання, по суті, складається з двох ступенів — це відформування матеріалу зовні, а потім вже безпосередня його фіксація на внутрішній стороні скла.

 

Обов’язково знадобиться помічник. Відформування матеріалу зовні включає наступні кроки:
миття зовнішньої сторони скла;
розташування там-таки підготовленого фрагмента плівки;
формування матеріалу по склу шляхом прогрівання та розгладжування;
вирізання готової форми по контуру, підсвічуючи місце розрізу ліхтарем із салону, із запасом по окантовці на пару сантиметрів.

Процес безпосереднього обклеювання скла з внутрішньої сторони складається з таких етапів:
миття внутрішньої грані скла;
зняття захисного лавсану з клейової сторони з обопільним змочуванням поверхонь плівки та скла;
розміщення та фіксація плівки на внутрішній стороні;
видалення розгладжуванням від центру до країв залишків води та повітря;
закладання країв плівки під контурний ущільнювач, якщо передбачений конструктивно, або додаткова фіксація прогріванням матеріалу.
Догляд за автомобілем
Як і у випадку з бічним склом, спочатку, після обклеювання тонувальної плівки, потрібно просушування влітку близько 6 годин і взимку не менше 12. Якщо з якихось причин перша спроба тонування виявилася невдалою, то слід розуміти нюанси зворотного процесу, тобто зняття плівки. . Для цього необхідно:
забезпечення доступу до країв плівки шляхом демонтажу контурної накладки чи ущільнювача;
прогрівання матеріалу приблизно до 40оС та обережне зняття плівки від краю;
залишки клею видаляються спеціальним засобом, при цьому слід бути обережним та не порушити електричні провідники обігрівача скла.
Якщо ж процес поклейки пройшов успішно і машина висушена, тоді вже ніяких спеціальних заходів догляду за плівкою не знадобиться. Можна викладати фото своєї роботи в інтернеті та пропонувати послуги з обклеювання.
‚Звичайно, одним із найважливіших аспектів та успіхів у такій діяльності є особисте бажання та прагнення. Але якщо ви не готові до подібних самостійних експериментів, тоді нескладно вибрати будь-який матеріал у нас у магазині та замовити подібну послугу з гарантіями якості у спеціалістів. Купуйте плівку, дерзайте у своїх починаннях і вдалого тюнінгу.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.