г.Бровары , бульвар Независимости, 30
Звоните +38 098 19 90 150

Shopping Cart

Закрыть

Корзина пуста.

Return to shop

Shopping Cart

Закрыть

Корзина пуста.

Return to shop

Тоноване скло – не тільки привабливе, а й практично. І часто водії не обмежуються одними вікнами. Багато хто наносить тонуючу плівку на фари машини. Для чого це робиться і в чому полягає сенс?

 

Затонувати автомобіль не означає просто обмежити кількість світла, що потрапляє в салон. Особливо з огляду на існування прозорих видів тонувань (наприклад, тієї ж атермальної плівки). Нанесення полімерного шару може забезпечити автомобіль масою бонусних якостей. Серед них:
— підвищення міцності тонованого елемента машини, що відбувається в результаті збільшення жорсткості затонованої деталі (подібним чином працює тонування, що бронює);
— непропускність певного діапазону сонячного випромінювання (багато покриття здатні ізолювати салон машини від інфрачервоних променів, або ультрафіолету) і так далі.
Ми не заглиблюватимемося в обговорення переваг чи недоліків будь-якої з тонувальних плівок. Ми поговоримо про спосіб нанесення плівки на авто. Розберемося, чи можна нанести тонувальне покриття самостійно (у звичайних побутових умовах) і як зробити це правильно. Також визначимося, що саме потрібно для тонування машини, як забезпечити тривалий термін служби отриманої плівки і що говорить про тонування закон.
Почнемо з інструментів
Якісна плівка та достатній обсяг знань – не все, що необхідно для самостійного тонування. Потрібні також добрі інструменти. Вам знадобляться такі пристрої та матеріали:
— канцелярський ніж;
— скребок з гуми, або пластику;
— звичайний побутовий обприскувач;
— маркер (і що тонше він писати – тим зручніше);
— будівельний фен (переважно такий, який дозволяє регулювати температуру повітря, що подається);
— мильний розчин;
— Тонувальна плівка (що само собою зрозуміло).

Якщо все необхідне перебуває перед вами – приступаємо до процедури. Якщо ні – купуємо інструменти та плівку, у виборі яких бажано спиратися на відгуки та поради фахівців. Економити на подібному товарі вже точно не варто, адже чим дорожче тонування — тим довше воно вам прослужить. А якісний інструмент (наприклад, той самий виробничий фен) неодноразово виявиться корисним у майбутньому. Все готово? Приступаємо до справи.
Клеєм плівку у три етапи
Нанесення тонування можна умовно поділити на три основні кроки:
1. Попередня підготовка скла. Варто зазначити, що для кращого результату рекомендується працювати виключно з демонтованим склом. У такому разі можна буде не турбуватися про пошкодження авто.
Спочатку необхідно створити оптимальні робочі умови. Потрібно розташуватися в чистому теплому приміщенні, де немає пилу. Коли бруд і сміття видалені та поверхня вікон, що готується до обклеювання, очищена – переходимо до другого кроку.
2. Розкроювання тонувальної плівки. Акуратно та уважно – кладемо матеріал на скло. Буде набагато зручніше зміцнювати плівку, якщо попередньо змочити її мильним розчином. Так вона «чіплятиметься» до тонованої поверхні без особливих складнощів.
Тепер беремо маркер і накидаємо за його допомогою контур скла на тонуванні. Саме з цього контуру потрібно вирізати необхідний шматок покриття. Робиться все обережно, щоб уникнути зайвих розрізів та надривів матеріалу.
3. Обклеювання. Беремо вирізану форму, плавно розділяємо плівку та підкладку. Паралельно, в міру відділення, змочуємо сторону, що наклеюється, тонування мильним розчином.
Покривши скло тим самим розчином, наносимо на нього тонувальне покриття. Основна мета на даному етапі – усунути всі можливі бульбашки повітря та всілякі нерівності плівки. Впоратися із завданням допоможуть шпателі та інші подібні пристрої. Акуратно і ретельно проводимо шпателем від центру скла до його країв, тим самим виганяючи з-під покриття все зайве. Готово, плівка наклеєна.
До речі, коли справа стосується тонування зігнутого скла, процес стає трохи складнішим. Тут вже знадобиться фен, який допоможе на останньому етапі нагріти тонування та підігнати його до необхідної форми.

 

Нанесли плівку на скло? Чудово. Даємо їй просохнути протягом деякого часу. Як тільки все остаточно висохне — видаляємо надлишки матеріалу гострим лезом (бажано відступати від краю скла десь на п’ять міліметрів). Залишаємо покрите тонуванням скло у спокої на деякий час, після чого – монтуємо вікна назад на автомобіль.
Що зрештою?
Якщо все було зроблено правильно – плівка прослужить вам протягом багатьох років. На якісне тонування виробники зазвичай дають гарантію весь термін експлуатації машини.
До факторів, що впливають на довговічність плівки, відноситься і дбайливість водія, і навіть погодні умови. Необхідно акуратно поводитися з матеріалом, а спочатку навіть уникати відкривання вікон. Це убереже покриття від відшаровування. Також не варто мити стекла протягом першого тижня після тонування. Для продовження служби тонування, навіть через довгий час, її не варто мити миючими з абразивними домішками. У процесі миття варто використовувати м’які щітки або губки.в.
Якщо ж нанесене вами покриття задовольняє перелічені вище вимоги і при цьому акуратно встановлено – турбуватися нема про що. Насолоджуйтесь дорогою та результатом роботи, виконаної власними руками!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.